Asiakaspalvelu

Suosittelemme turvallisuussyistä asioimaan ensisijaisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Mikäli asiointi edellyttää asiakaspalvelupisteessä käyntiä, muistathan pitää turvavälin muihin mahdollisuuksien mukaan. Turvallisuussyistä edellytämme kaikilta asiakaspalvelupisteen vierailijoilta kasvomaskin käyttöä.

Asiakirjatilaukset sekä muuttoilmoituksen teet näpärästi ja turvallisesti  TÄÄLTÄ.

Helpoimmin saat meihin yhteyden sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai soittamalla numeroon 020 750 5430. Kerrothan sähköpostissa asiasi lisäksi myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sillä se nopeuttaa asian käsittelyä. 

Vikailmoitusasioissa huoltopäivystyksemme palvelee sinua 24/7 numerossa 020 7505 400. Vikailmoitusasioissa voit käyttää vikailmoitus-lomaketta.

Saat Asiakaspalvelustamme aina apua ja ajankohtaisimmat tiedot vaikka isännöitsijöiden, kirjanpitäjien tai huoltomiestemme aikatauluista. Saamme tiedon välitettyä oikealle henkilölle tai pyydämme henkilöä olemaan heti yhteydessä vapauduttuaan.

Olarin Huollon ja Tapiolan Lämmön yhteinen asiakaspalvelupiste on avoinna klo 08.00-16.00 osoitteessa Kalevalantie 5, 02130 Espoo. 

Urakoitsija- ja lisäavaimet noudetaan Kalevalantie 5:n asiakaspalvelupisteestämme, ellei muuta ole ilmoitettu.

Asiakaspalvelun poikkeusaikataulut:

11.6.2020 alkaen, palvelupisteemme Tapiolassa (Kalevalantie 5) sulkeutuu joka kuukauden toinen torstai klo. 14:00.

Palvelupisteemme sulkeutuu alkaen klo. 14:00 alla olevina päivinä.

To. 10.12.2020

Muutokset ovat voimassa toistaiseksi.