Eniten kysytyt kysymykset

Mitä teen, kun avaimeni on hukassa?

Jos avain katoaa, kannattaa ensin etsiä huolella ja tarkistaa, ettei se löydy jostain odottamattomasta paikasta. Jos avaimet on varastettu tai kadonneet, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja tilaamaan lukkojen sarjoituksen. Sarjoituksen tai lisäavaimia voi tilata As Oy:ssä vain asunnon omistaja.

Jos asunto on SATOn tai Espoon Asuntojen vuokra-asunto, päävuokralainen voi asiakaspalvelumme kautta tilata lisäavaimia tai sarjoituksen omaan laskuunsa. Hätätilanteessa Olarin Huollon huoltomies voidaan tilata vaihtamaan lukko pikimmiten, jotta asuntoon ei pääse asiattomia.

Huoltomies tulee ovelle sovittuna aikana ja luovuttaa samalla uudet avaimet asiakkaille ja vaihtaa oveen ns. villin lukon. Sen jälkeen lukko tulee sarjoittaa takaisin talonsarjaan.

Miten tilaan isännöitsijäntodistuksen, keneen otan yhteyttä?

Olarin Huollon isännöinnissä olevissa kohteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, josta tilaus ohjautuu taloyhtiön kirjanpitäjälle. Voit tilata todistuksen myös tällä lomakkeella.

Mistä saan todistuksen asumisesta, eli talonkirjanotteen?

Talonkirjanotteen saat asiakaspalvelustamme ja veloitamme siitä hinnaston mukaan. Talonkirjanotteen voi saada asunnossa maistraatissa kirjoilla oleva henkilö, joten muuttoilmoitus kannattaa olla tehtynä ennen talonkirjanotteen tilaamista.  Mikäli talonkirjaotteiden ylläpito ei ole asiakaspalvelussamme, neuvomme oikean tahon. Voit tilata talonkirjaotteen tällä lomakkeella.

Mistä kysyn autopaikkoja?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tarkistamme, mistä taloyhtiönne autopaikat vuokrataan. Mikäli autopaikat vuokrataan meiltä, saat heti tiedon, onko paikkoja vapaana. Mikäli kaikki paikat ovat vuokrattuina, voimme lisätä sinut autopaikkajonoon.

Autopaikan jonotusta tai vuokrausta varten tarvitsemme nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä vuokraajan syntymäajan.  

Miten varaan saunavuoron?

Saunavuorot varataan yleensä huoltoyhtiöstä, isännöintitoimistosta tai saunanhoitajalta. Yleensä tieto tästä löytyy talon ilmoitustaululta. Voit ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme, josta asia selviää nopeasti.